Hotel Senator, Dźwirzyno k. Kołobrzegu
07 Lip 20
08 Lip 20
rezerwuj online
pakiety pobytowe

Nasze możliwości

Praktyka

czyni mistrza

Już od ponad 5476 dni prężnie działamy na rynku organizacji spotkań dla firm. Pomogliśmy przeprowadzić ponad 1700 udanych konferencji i zorganizować 1500 bankietów, dzięki czemu wypracowaliśmy sprawdzone mechanizmy działania.

Dowiedz się, jak funkcjonuje nasz organizacji konferencji

Niewyczerpany

potencjał

Jest takie miejsce, które w naturalny sposób łączy biznes z wszechobecną atmosferą pobytu nad morzem. To właśnie Hotel Senator - czterogwiazdkowy obiekt o pięciogwiazdkowym standardzie obsługi. Jesteśmy pewni swojej jakości. Poznaj nasz hotel i jego możliwości. Oddajemy Ci naturę na wyłączność.

Nasze

zalety

Doskonała lokalizacja w Dźwirzynie zaledwie 100m od plaży gwarantuje spokój i ciszę, wspaniały widok na morze oraz dobry dojazd z Kołobrzegu i okolic. Co jeszcze wyróżnia Hotel Senator? Nowocześnie wyposażone sale, przemyślana infrastruktura, wiele atrakcji oraz doświadczeni specjaliści, którzy cały czas czuwają nad prawidłowym przebiegiem spotkania.

Odkryj

Nasze możliwości

Hotel Senator posiada 8 sal konferencyjnych, sala kinowa i 124 pokoje gościnne. 
Zobacz jaką przestrzeń mamy dla twojej firmy.

Sala Kinowa Odeon

max 200 os.

Dostępne układy

200
-
-
-
-
-

Największa sala konferencyjna w Hotelu Senator, może pomieścić 200 osób na wygodnych kinowych fotelach z pulpitami, umożliwiającymi prowadzenie notatek. Sala wyposażona jest w dobrej jakości rzutnik multimedialny, wyświetlający treść na pełnowymiarowym ekranie kinowym, co gwarantuje dobrą widoczność dla wszystkich uczestników prezentacji. Bezprzewodowe mikrofony i wysokiej klasy dźwięk kinowy pozwalają na w pełni multimedialny pokaz. Sala umożliwia jednoczesne tłumaczenie wykładu na 2 języki, dzięki systemowi tłumaczeń symultanicznych. Obok funkcji konferencyjno-szkoleniowej sala Odeon pełni również rolę rozrywkową. Wyposażona jest w projektor filmowy do odtwarzania pełnometrażowych kopii filmowych oraz w system DVD. Składana scena umożliwia występy teatralne, kabaretowe, pokazy mody i gale.

Sala Capitol

max 70 os.

Dostępne układy

70
30
50
58
40
-

To idealne rozwiązanie dla grup, które potrzebują sali w pełni konfigurowalnej, o różnych możliwościach ustawienia i wyposażenia. Zestaw stołów i krzeseł konferencyjnych może być zmieniany w trakcie każdej przerwy w szkoleniu, lub prezentacji. Jest to druga pod względem wielkości sala konferencyjna w Hotelu Senator. Pomieści maksymalnie 70 osób

Sala Forum

max 50 os.

Dostępne układy

50
30
30
40
24
-

Forum to sala dla niewielkich grup szkoleniowych. Umożliwia indywidualny kontakt prowadzącego szkolenie z uczestnikami. Podobnie jak sala Capitol może być ustawiona w dowolny sposób według wskazań organizatora spotkania. Jest to również doskonałe miejsce do kameralnych spotkań biznesowych, posiedzeń zarządu, rady nadzorczej, itp. Łączna liczba uczestników to 50 osób.

Sala Agora

max 35 os.

Dostępne układy

-
-
35
35
-
-

Sala Agora to idealna propozycja do zorganizowania spotkania biznesowego, narady, burzy mózgów i wszelkich spotkań wymagających efektywnej pracy zespołowej. Stół konferencyjny, który jest na wyposażeniu sali umożliwia kontakt wzrokowy wszystkich uczestników i stwarza komfortowe warunki do dyskusji. Pomieści maxymalnie 35 osób.

Co możemy

dla Ciebie zrobić?

W Hotelu Senator zorganizujesz duże konferencje i wystawne bankiety oraz imprezy integracyjne. Do Twojej dyspozycji oddajemy nowoczesne sale biznesowe oraz dużą salę kinową Odeon. W restauracjach Arena i Oranżeria urządzisz bankiet nawet do 250 osób, a w chacie grillowej i na prywatnej plaży Hotelu Senator zorganizujesz imprezę integracyjną dla współpracowników lub dowolny event firmowy czy prywatny. Sprawdź, na co nas stać!

Hotel Senator**** to doskonała lokalizacja nad brzegiem Morza Bałtyckiego, zaledwie godzinę drogi od Portu Lotniczego Szczecin i 12 km od centrum Kołobrzegu.

Szybki i krótki dojazd ze Szczecina trasą S6 i S3 z Poznania, Gorzowa Wielkopolskiego i Wrocławia.

Ta lokalizacja pozwala Gościom biznesowym na wygodne połączenie spraw służbowych z odpoczynkiem od miejskiego zgiełku. W hotelu znajdują się wszystkie udogodnienia do pracy, integracji i relaksu, które w naturalny sposób łączą biznes z nadmorskim klimatem.

 

 

Oferujemy 124 pokoje rozmieszczone w czterech pawilonach typu atrium.

Pawilony, w których rozmieszczone są pokoje posiadają wewnętrzną komunikację z całą infrastrukturą hotelu. Pokoje gościnne zostały zaprojektowane z myślą o Twoim komforcie, gwarantując wszystkie udogodnienia, pozwalające cieszyć się wolnym czasem, bez względu na to, czy przebywasz u nas służbowo, czy spędzasz czas wolny z rodziną.

Łączna liczba pokoi: 124, w tym:

  • 5 apartamentów
  • 14 pokoi typu Executive
  • 2 pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

Wyposażenie pokoju:

  • bezpłatny internet
  • sejf
  • suszarka do włosów
  • szlafrok
  • minibar

 

 

  • około 700m2 ogólnej przestrzeni eventowej
  • 3 sale konferencyjne  z foyer. Sale są klimatyzowane, posiadają dostęp do światła dziennego oraz możliwość zaciemnienia podczas prezentacji
  • 1 Business Room 
  • 1 wyjątkowa sala kinowa "Odeon" ze sceną, profesjonalnym nagłośnieniem oraz prywatnym wyjściem na dziedziniec wewnętrzny i parking
  • 2 sale wielofunkcyjne / wystawiennicze
  • teren do zajęć integracyjnych
  • prywatna plaża i przestrzeń do organizacji aktywności integracyjnych
  • menu bankietowe Szefa Kuchni
  • atrakcyjna oferta dla gości biznesowych od " Bursztynowego Spa" 

 

 

 

  • ekran
  • rzutnik
  • flipchart
  • bezpłatny dostęp do WiFi 100MB/100MB
  • klimatyzacja i zaciemnienie
  • mikrofony bezprzewodowe

 

 

 

  • kręgielnia ( 6 torów ) z Bowling Barem
  • klub nocny SENATOR
  • aquacenter z trzema torami pływackimi x 25 metrów
  • akademia Nurkowania „ Deep Blue „ z ofertą nurkowego INTRO
  • siłownia i sala fitness
  • kino
  • bilard i tenis stołowy
  • wypożyczalnia rowerów
  • ogród Różany z miejscem na grilla

Pomogliśmy przeprowadzić ponad 1900 udanych konferencji

i zorganizować ponad 1600 bankietów,

dzięki czemu jesteśmy pewni swojej jakości i Twojego sukcesu!

 

Joanna Obertaniec

Dział rezerwacji konferencyjnej tel: +48 697 050 806 joanna.obertaniec@hotelsenator.pl
newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij