Hotel Senator, Dźwirzyno k. Kołobrzegu
07 jul 20
08 jul 20
check the availability
all offers

Our specialists

Impossible

is nothing
Our specialists do not know the word "impossible'. Not a single detail will give us a slip, no matter what type of event it is! Our coordinators keep it under control!

"Recognizing the true needs of our Guests is the key to success, indeed! That’s why I always listen to them very carefully and suggest the most suitable solutions. I know that the infrastructure of our hotel gives us lots of choice."

~ Joanna Obertaniec, Conference Specialist

 

"Every single hotel has conference rooms. So what makes the Senator Hotel really unique is the relationship between our staff and the Customers. We put a great value on the good contact with our Clients right from the start."

~ Malwina Izdebska, Conference Specialist

"Proper hall arrangement, good decor and impeccable services – these are the elements I take care at work every single day. I am supposed to be right there where our Guests need me to be so that the banquet turns out to be a great success."

~ Marzena Radomska, Gastronomy Manager

 

"Food plays a key role during you stay and I know it well. That’s why I always adapt the menu to the individual needs and wishes of the groups so that I can be sure I can provide them with the finest pleasures of the table possible on Earth! Nobody can leave us hungry!"

~ Jarosław Bagniuk, Chef

Hotel Senator**** to doskonała lokalizacja nad brzegiem Morza Bałtyckiego, zaledwie godzinę drogi od Portu Lotniczego Szczecin i 12 km od centrum Kołobrzegu.

Szybki i krótki dojazd ze Szczecina trasą S6 i S3 z Poznania, Gorzowa Wielkopolskiego i Wrocławia.

Ta lokalizacja pozwala Gościom biznesowym na wygodne połączenie spraw służbowych z odpoczynkiem od miejskiego zgiełku. W hotelu znajdują się wszystkie udogodnienia do pracy, integracji i relaksu, które w naturalny sposób łączą biznes z nadmorskim klimatem.

 

 

Oferujemy 124 pokoje rozmieszczone w czterech pawilonach typu atrium.

Pawilony, w których rozmieszczone są pokoje posiadają wewnętrzną komunikację z całą infrastrukturą hotelu. Pokoje gościnne zostały zaprojektowane z myślą o Twoim komforcie, gwarantując wszystkie udogodnienia, pozwalające cieszyć się wolnym czasem, bez względu na to, czy przebywasz u nas służbowo, czy spędzasz czas wolny z rodziną.

Łączna liczba pokoi: 124, w tym:

  • 5 apartamentów
  • 14 pokoi typu Executive
  • 2 pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

Wyposażenie pokoju:

  • bezpłatny internet
  • sejf
  • suszarka do włosów
  • szlafrok
  • minibar

 

 

  • około 700m2 ogólnej przestrzeni eventowej
  • 3 sale konferencyjne  z foyer. Sale są klimatyzowane, posiadają dostęp do światła dziennego oraz możliwość zaciemnienia podczas prezentacji
  • 1 Business Room 
  • 1 wyjątkowa sala kinowa "Odeon" ze sceną, profesjonalnym nagłośnieniem oraz prywatnym wyjściem na dziedziniec wewnętrzny i parking
  • 2 sale wielofunkcyjne / wystawiennicze
  • teren do zajęć integracyjnych
  • prywatna plaża i przestrzeń do organizacji aktywności integracyjnych
  • menu bankietowe Szefa Kuchni
  • atrakcyjna oferta dla gości biznesowych od " Bursztynowego Spa" 

 

 

 

  • ekran
  • rzutnik
  • flipchart
  • bezpłatny dostęp do WiFi 100MB/100MB
  • klimatyzacja i zaciemnienie
  • mikrofony bezprzewodowe

 

 

 

  • kręgielnia ( 6 torów ) z Bowling Barem
  • klub nocny SENATOR
  • aquacenter z trzema torami pływackimi x 25 metrów
  • akademia Nurkowania „ Deep Blue „ z ofertą nurkowego INTRO
  • siłownia i sala fitness
  • kino
  • bilard i tenis stołowy
  • wypożyczalnia rowerów
  • ogród Różany z miejscem na grilla

Pomogliśmy przeprowadzić ponad 1900 udanych konferencji

i zorganizować ponad 1600 bankietów,

dzięki czemu jesteśmy pewni swojej jakości i Twojego sukcesu!

 

Joanna Obertaniec

Dział rezerwacji konferencyjnej tel: +48 697 050 806 joanna.obertaniec@hotelsenator.pl
newsletter
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close