Hotel Senator, Dźwirzyno k. Kołobrzegu

Hotel przyjazny zwierzętom

Hotel przyjazny zwierzętom

Co oznacza być miejscem przyjaznym zwierzętom?

To przede wszystkim zrozumienie, że zwierzę jest członkiem rodziny a jego właściciele chcą wypoczywać razem ze swoim pupilami. Mając tego świadomość stworzyliśmy całe zaplecze umożliwiające komfortowy wypoczynek właścicieli czworonogów.

Po pierwsze: LOGISTYKA

Przed każdym wyjazdem dbasz o to, aby zabrać wszystkie potrzebne rzeczy. Jednak zawsze jest coś o czym zapomnisz. Wyjeżdżając ze swoim zwierzakiem nie musisz się o nic martwić. W naszej recepcji dostępny jest cały asortyment rzeczy, które poratują Cię w kryzysowej sytuacji.

  • rezerwowa karma
  • szampon do kąpieli dla zwierząt
  • woreczki do sprzątania podczas spaceru
  • przekąski
  • apteczka (m.in. nożyczki do paznokci, plastry uciskowe)
  • środki na kleszcze oraz pchły

Po drugie: BEZPIECZEŃSTWO

Przyjeżdżając na wypoczynek do miasta, którego nie znasz nie musisz wiedzieć, gdzie jest najbliższy weterynarz. Zadbaliśmy o to. W swoim pokoju znajdziesz informację odnośnie rekomendowanych weterynarzy, znajdujących się najbliżej hotelu wraz z numerem telefonu i adresem.

Po trzecie: ZABAWA

Jak spędzić pobyt w hotelu? Oczywiście relaksując się i bawiąc. Przygotowaliśmy dla Twojego zwierzaka niespodzianki w pokoju, które umilą Wasze wspólne chwile. Dodatkowo stworzyliśmy mapę miejsc, gdzie Twój zwierzak poczuje się naprawdę dobrze. Zatem: do zobaczenia w hotelu.

Regulamin


Regulamin pobytu ze zwierzętami

 

Warunki przyjęcia

1. Podstawowym warunkiem przyjęcia pod nasz dach zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji. To konieczność, wynikająca z ograniczonej liczby pokoi przeznaczonych do pobytu zwierząt.

2. W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Hotel w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne).

3. Nieuprzedzeni o towarzyszących Gościom zwierzętach, możemy nie zapewnić wolnego pokoju i nie wyrazić zgody na pobyt zwierzęcia.

4. W przypadku  braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem właściciel może odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki.

5. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.

6. W obawie o bezpieczeństwo naszych Gości oraz innych zwierząt przebywających na terenie hotelu, nie przyjmujemy również ras uznawanych za agresywne, ani zwierząt agresywnych  w stosunku do innych zwierząt oraz ludzi.

7. Dbając o bezpieczeństwo, zwierzę powinno posiadać smycz, obrożę, kask, klatkę - w zależności od gatunku zwierzęcia.

8. Zwierzęta mogą przebywać w hotelu w wyznaczonych strefach, ale w szczególności zabrania się wprowadzania zwierząt na basen, do restauracji, sali zabaw oraz placu zabaw.

Opłata

1. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 60 zł za dobę.

Hałas i zakłócenia

1. Zwierze przebywające na terenie hotelu nie może przeszkadzać  innym  Gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia hałasu w szczególności w nocy.

2. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z obiektu na koszt jego właściciela.

3. W przypadku, gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa również
z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.

Higiena i czystość

1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim - w pokoju, częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym hotel. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu.

2. Uprasza się o nie wpuszczanie psów na łóżka i kanapy.

3. Zwierzęta mogą korzystać z wyznaczonych przestrzeni w środku hotelu, jak również na zewnątrz.

4. Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu hotelu.

5. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.

6. Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas obecności właściciela. Prosimy o kontakt z Recepcją w celu ustalenia godzin sprzątania.

Odpowiedzialność

1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia kosztów wszelkich uszkodzeń.

2. Wszystkie szkody w mieniu hotelu bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.

3. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem przez cały pobyt na terenie hotelu.

4. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.

newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij